Kultura Barrutik
Noiz?
irailak 27 - azaroak 30
Non?
Barrutia 02 - Uribarri, Barrutia 03 - Otxarkoaga/Txurdinaga, Barrutia 04 - Begoña, Barrutia 05 - Ibaiondo, Barrutia 07 - Errekalde, Barrutia 08 – Basurtu/Zorrotza

OHARRA: edukiera hobeto kontrolatzeko eta aretoek duten gehieneko ikusle kopurua ez gainditzeko, Zorrotza, Basurtu eta Castañosko Udaltegietan beharrezkoa izango da gonbidapena aurkeztea, ikuskizun-lekuan sartzeko. Gonbidapen horiek ordubete lehenagotik eskuratu ahal izango dira udaltegietan bertan.

Eskerrik asko zure laguntzagatik.


ANTZOKIRA ZOAZENEAN…

  • Bete antzokiko langileen jarraibideak.
  • Ezagutu aldez aurretik ikuskizunari buruzko gorabeherak (egokia den adingabekoentzat, iraupena, gaia, etab.).
  • Aretoan ezin da sartu janari-edaririk, ezta euritako bustirik ere.
  • Ezin da grabatu, ezta argazkirik egin.
  • Eskuko telefonoak itzalitan eduki behar dira ikuskizunak dirauen bitartean. Ezin dira eduki “isilik” moduan.
  • Ikuskizuna hasitakoan, ez dugu utziko aretoan sartzen.

Bilboko Zirkuitua

BILBOKO ZIRKUITUA antzerki eta dantza sortzaile eta talde hasi berriei beren lanak taularatu eta jendaurrean aurkezteko eskainitako aukera paragabea da. Esparru ezin hobea da, Bilbon eratutako antzerki proposamenik freskoenak eta gaurkoenak ikusi ahal izateko Bilboko barrutietan.

* BEHARREZKOA DA GONBIDAPENA


IRAILAK 27 / OTXARKOAGA UDALTEGIA

19:30
“¡Hoy, Milagro!” - “ATAKADOS”


IRAILAK 28 / CASTAÑOS UDALTEGIA

19:30
“Diva Di Palo” – ENRIQUETA VEGA


URRIAK 3 / BEGOÑA UDALTEGIA

19:30
“Tomiris” (Euskaraz) – ATX TEATROA


URRIAK 4 / ERREKALDE UDALTEGIA

19:30
“Ifigenia Glanz” – ARIMAKTORE


URRIAK 5 / BASURTU UDALTEGIA

19:30
“Trini goes London” – BEA INSA


AZAROAK 7 / OTXARKOAGA UDALTEGIA

19:30
“La trampa mortal” – HELIKON TEATRO


AZAROAK 8 / CASTAÑOS UDALTEGIA

19:30
“Vademekum” (Euskaraz) – ZIRKOZAURRE


AZAROAK 9 / BEGOÑA UDALTEGIA

19:30
“La gran depresión “ – LUNA LLENA


AZAROAK 15 / INSTITUTO SOLOKOAETXE

19:00
“Cuando estemos más tranquilas” – LABERINTO TEATRO


AZAROAK 16 / ERREKALDE UDALTEGIA

19:30
“Tomiris” (Euskaraz) - ATX TEATROA


AZAROAK 21 / BEGOÑA UALTEGIA

19:30
“Intervalo” – LOOP


AZAROAK 23 / ZORROZA UDALTEGIA

19:30
“Diva Di Palo” – ENRIQUETA VEGA


AZAROAK 24 / BUIA UDALTEGIA

19:00
“La prudencia” – A TEATRAL


AZAROAK 29 / ERREKALDE UDALTEGIA

19:30
“Paradigma” – BEA INSA


AZAROAK 30 / CASTAÑOS UDALTEGIA

19:30
“Una celda propia” – MAMA CREA


OHARRA:

Edukiera hobeto kontrolatzeko eta aretoek duten gehieneko ikusle kopurua ez gainditzeko, Zorrotza, Basurtu eta Castañoseko udaltegietan beharrezkoa izango da gonbidapena aurkeztea, ikuskizun-lekuan sartzeko.

Gonbidapen horiek ordubete lehenagotik eskuratu ahal izango dira udaltegietan bertan.

Eskerrik asko zure laguntzagatik.

ATX TEATROA

“TOMIRIS Mendeku zilegi baten istorioa”

  • Antzezlea: Iñaki Ziarrusta
  • Ekoizpena: Atx Teatroa

Mendeku zilegiaren ganeko bakarkako ikuskizuna da.
Ardatz nagusitzat biolentzia matxistea daualarik, errealidadea eta fikzinoa buztartzen dituan istorioa. Gordin bezain sentsuala, erreal bezain fantastikoa, zorrotz bezain zolia.


A TEATRAL

“La Prudencia”

Prudencia-ateatral-amigas

  • Antzezleak: Daniela Bartolomé, Leticia Sánchez, Zaloa Pérez
  • Zuzendaritza: María Guimarey

“La Prudencia” lanak hiru lagunen istorio kontatzen du. Urtero moduan, elkartu egin dira ospakizun baterako. Euforia kolektiboko unea da, beren parekoengana hurbiltzen dira. Baina topaketetan “beste baten” presentzia ere izan ohi da eta orduan agertzen da mesfidantza, beldurra. Iraganak seinalatzen dizkigun akatsak behin eta berriro egiteko ohitura daukagu.
A-TEATRAL taldearen ikuskizun honek taldearen hizkera erabiltzen du eta emakume aktoreen gorputzean eta ahotsean oinarritzen da egoerak, inguruneak eta pentsamenduak eraikitzeko.


MAMA CREA

“Una celda propia”

  • Antzezlea: Estibaliz de Miguel Calvo
  • Zuzendaria: Nuria M. Cres

Gizarte gehienarentzat ezezaguna da presondegietako errealitatea, hau da, ez da ezagutzen zer gertatzen den kartzeletako hormen barruan, nortzuk diren han daudenak eta zein egoeratan dauden. “Una celda propia” ikuskizunak aukera ematen digu orain arte tabua izan den gaiari buruz jarduteko eta preso dauden pertsonen esperientziak agerian jartzeko. Testuinguru horretan Mari Trenak egiten duen bidaia begirada kritikoaren eta genero-ikuspegiaren bidezkoa da, baina baita bidaia poetikoa, samurra eta zeharo humanoa ere. Egoera gordinean dagoen pertsonaia, bere baldarkeriarik eta irrikarik primarioenak oparitzen dituena.


ATAKADOS

¡Hoy, Milagro!

¡Hoy, milagro!_foto 2

  • Zuzendaritza: Jon Madariaga
  • Antzezleak: Cres Blázquez, Leire Vadillo, Maite Carrera, Encar Roda, Ander Ipiña, Vicky González
  • Egilea: Jon Madariaga

Jendeari agur esan gabe bat-batean joan bazinen eta testamentua eguneratu gabe utzi bazenuen, aukera paregabea duzu lurpetik atera eta utzi zenuen nahaspila konpontzeko.


ENRIQUETA VEGA

DIVA DI PALO

la fotodiva

  • Antzezlea eta zuzendaritza: Enriqueta Vega
  • Musika: Rafa Aceves

Monstru batek bere burua besarkatzen du. Zangoak, jantzita eta biluzik, elkarrengandik aldentzen dira eta elkar ukitzen dute.
Urrezko aroaren gainbeheraren basamortuetan arnastu eta sentitu daitezke. Opari bat, harekin nahi duzuna egiteko, egin ahal duzuna egiteko, beti bezala.
Bakarrizketa melodramatiko honetan zahar samarra den vedette batek agur diotso eszenari eta agur diotse hainbeste maite dituen ikusleei; eta azken saioa da haientzako oparia.


ARIMAKTORE

“Ifigenia Glanz”

Enlight261

  • Antzezleak: Eneritz García, Alfonso Díez, Leire Orbe
  • Musika: Naiel Ibarrola
  • Testua eta zuzendaritza: Chema Trujillo

1939ko abuztuaren 31. Gleiwitz alemaniar Goi Silesiako hiria eta hango irrati-estazioa. Bigarren Mundu Gerra hasi baino ordu batzuk lehenago, programarik kuttunena, Ifigenia Glanz irrati-nobela, emititzen ari ziren bitartean, beharbada, andrazko superheroi futurista izukaitz haren abenturak bezain fikziozkoak diren gertaerak jazo ziren. Baina kontua da oso ondo dokumentatuta daudela gertaera haiek. Horrela bada,… dena, den-dena, gau hartan kontatuko dugun guzti-guztia egia izan liteke.
Historia kontatzeko zenbait plano gainjartzen dira, batzuk besteen gainean jartzen dira. Narratzailearen ahotsak, hitzez hitz, jarraitzen dio narrazioak marrazten duen arku nagusiaren hariari. Ahots hori bera darie pertsonaia batzuei ere, orain bati eta gero beste bati. Beste alde batetik, 1930eko hamarkadako irrati-nobela ederra, hizkera jasoa duena, fantasiakoa, nolabaiteko ihesbidea dena… Eta azkenik, antenan bitxikeria futurista hori jartzeaz arduratzen den talde txikia. Andrazko antzezle eta gizonezko antzezle bana, Karin eta Andrzej, Ifigenia Glanzi eta Toanteri ahotsa jartzen diete, hurrenez hurren, Meion planetan dituzten abentura azkar-azkarretan. Azkenik, Theodora, istorio haren guztiaren zuzendari eta gidoigilea izateaz gain, antenan azaltzen den narratzaile gogoberotua ere badena.
Mikrofonoak ixten dituztenean, elkarrekin hitz egiten dute; eta elkarrizketa-gaiak mundu honetakoak izaten dira: agintea, laguntasuna, Gleiwitzen bizi direnen arrazak, naziak boterean,…


BEA INSA

“Trini goes London”

DSC04629

  • Antzezlea eta jatorrizko ideia: Bea Insa

Trini puri-purian dagoen “influencer” bat da. Youtuben kanal bat ireki du bere jarraitzaileei istorioak kontatu eta aholkuak emateko. “Trini goes London” izeneko atal honetan, Ingalaterrako hiriburuan aurrera ateratzeko truku eta sekretu batzuk kontatuko dizkigu.
How to find job in London, jukebox, extravagant dances, lovers…this is TRINI! Ikuskizun komikoa, diziplina anitzekoa, besteak beste, bakarrizketa, antzerkia, kabareta eta musika uztartzen dituena.


HELIKON TEATRO

“La trampa mortal”

f91739ce06e1a53da8e52f67dff0fe430586c7c241a9fff9f9542993d3a2efba

  • Zuzendaritza: Julio Rodríguez
  • Antzezleak: Julio Rodríguez, Maite López, Sherezade Arenas, Olga González, Javier González de Alaiza

“La trampa mortal” thriller eta komedia da eta tentsio-uneak, bilbean aldaketa handiak eta umore-ukituak nahasten ditu. Marta Labris antzerki-egileak bihotza irekitzen dio bere senarrari lan baten jabe egiteko. Ikasle-ohi batek idatzi du lana eta Marta ziur dago berebiziko arrakasta izango duela.
Kosta ahala kosta, duintasuna berreskuratu behar du idazle gisa. Dena dela, igerle batek, bere abokatuak eta beti ondoan duen laguntzaileak… ez diote erraz jarriko.


ZIRKOZAURRE

“Vademekum”

Vademekun_prestidigitador

  • Zuzendaritza: Ignacio Herrero
  • Antzezlea: Gorka Pereira
  • Jatorrizko música: Harry Bird

Sormenaren atea irekitzeko irakurzaletasuna sustatzen duen liburutegi batean girotutako ikuskizuna da.
“Pertsonaia bitxi batek, liburutegi zahar batean, magiaz eta sortzeko trebetasunaz harrituko gaitu. Magiaz, akrobaziaz eta ezustekoez aldatzen joango da espazioa eta azkenean eszenan agertutako zenbait elementuz domino efektuko truku polit bat eratuko da saioa amaitzeko”.


LUNA LLENA

“La gran depresión”

Cartel Luna LLena. La gran depresion

  • Zuzendaritza: Kepa Gallego
  • Antzezleak: Marina Merino, Rosa Quintana
  • Victorren ahotsa: Kepa Gallego
  • Egileak: Dunia Ayaso, Félix Sabroso
  • Ekoizpena: Luna Llena

Berta eta Sofia berrogeita hamar urteko bi emakume dira, epe luzean lagun minak, baina bizitzak eta asko ezagutzeak banandu zituzten. Beraien nortasunak erabat kontrakoak dira: Bertak gaztaroan ikasketak burutu zituen eta bizitza independentea eraiki du, baina bere bizitza sentimentala porrot hutsa izan da eta bakarrik jarraitzen du. Sofia, ordea, emakume erakargarria da, ahalmen intelektual handirik gabekoa, baina berezko talentuarekin. Beti beraz ekonomikoki arduratu diren gizonak aurkitzeko gai izan da eta bere existentzia erraza eta erosoa izan da.
Betidanik lagunak eta etsaiak izan diren emakume hauek elkartzen direnean kokatuko da antzezlana, Sofia bosgarren aldiz ezkonduta bosgarren porrota izan berri duenean. Bere buruaz beste egiten saiatzen da. Berta, beti haren ondoan, lagunari lagundu nahi dio. Zenbait urtez bananduta egon ondoren, berriz ere elkarrekin daude emakume biak. Euren bizitzen berrikuspenak egingo dituzte: porrotak, bakardadeak. Piper eta gatzez betetako elkarrizketa dibertigarrien bidez euren beldurrak, jakintza bitalak eta kontraesanak agertuko dituzte. Erabat bereizten eta ezberdintzen dituen guzti-guztia, baina, paradoxa bada ere, antzeko inguruabarretara eta antzeko egoerara eraman dituena.


LABERINTO TEATRO

“Cuando estemos más tranquilas”

SLABERINTO

  • Antzezleak: Marisa Prieto, Isabel Mijangos, Miren Olabarría, Mercedes Torres
  • Zuzendaritza: Jorge Santos

Lau emakumek, José Antúnez Valdivielso gaubeilatzen duten bitartean, euren gauzez hitz egiten dute, kontuak garbitzen dituzte. Hori guztia umore beltzezko giroan. Istorio hurbila, ezagut daitekeena. Nork ez ditu eduki familian edo ia-ia ondoan Daría, Nazaría, Aurori eta Ulpiana bezalakoak?


LOOP

“Intervalo”

IMG-20180617-WA0054

  • Zuzendaritza: Nuria M.Cres
  • Musika zuzenean: Jon Urrutia
  • Antzezleak: Paloma Rico, Kepa Ajuria, Aitor Lorenzo, Soraya Acosta, Carmen González, Sofía García, Iñigo Marín, Iñigo Uliarte, Jon Urrutia, Anabel Jiménez

Nor zara? Zerk bereizten zaitu besteengandik? Zerk egiten zaitu pertsona bakarra?
“Intervalo” lanak pertsona bakoitzaren nortasuna ulertu nahi du, kontraesanak eta konplexutasunak dituen egoera hibrido aldakor bezala.
Ikusleek erabakitzen dute eszenen hurrenkera. “Intervalo” beti egoera mudakorrean.
Ikuskizun fresko, tragikomikoa. Antzezlanak eta ikusleek elkarri eragiten diote. Bidai poetiko eta ludikoa.

 


BEA INSA

“Paradigma”

IMG_0607

  • Antzezlea: Bea Insa
  • Egilea: Angel Mirou
  • Zuzendaritza: Paco Revueltas
  • Ekoizpena: La Pacheca Collective

Farmako-konpainia bateko zuzendariak emakumezkoen aldizkari bateko kazetari batekin hitz egin du; izan ere, kazetari hori idazten ari den erreportajeak hondatu egin dezake erditu ondoko depresioa tratatzeko farmako berri baten merkaturatzea.
Langile batek istripu bat pairatu du zuzendariaren bulegoa garbitzen ari dela. istripua larria da, baina garbitzen amaitzea are serioagoa da.
AMABERRI goiztiar batek zuzendariak merkaturatutako medikamentua hartu du, albo-ondorio larriei ezikusia eginez. Hirurek ere beren istorioa ondo bukatzea espero dute, baina Paradigma dute kontra.
Paradigma baina,… hala, paradigma oso alua da.
Tragikomedia garaikidea.

Copyright © 2018 Kultura Barrutik. Eskubide guztiak gordeta.